Nuorisoklubi ja hoitajat

Nuorisoklubi ja hoitajat pyrkii kokoontumaan muutaman kerran keväällä ja syksyllä, ja lisäksi järjestetään yhteiseiä retkiä, leffailtoja yms toiveiden mukaan. Nuorisoklubi on tarkoitettu kaikille yli 10-vuotiaille ja alle 18-vuotiaille SuoVaRin heppailijoille. Hoitajatoiminta on tarkoitettu ihan kaiken ikäisille tallilla käyville, hevosten hoitamisesta kiinnostuneille. Nuorisoklubi ja hoitajatoimintaa vetää Celina Sjöberg sekä Johanna Möttönen. Ota rohkeasti yhteyttä, jos olisit kiinnostunut tulemaan mukaan toimintaan! Hoitajilla ja Nuorisoklubilla on yhteinen whats app ryhmä (Wanha Ratsastuskeskus ja Wanhamäen Talli)

Oheisella power pointilla pääset paremmin sisälle hoitajatoiminnan vastuisiin ja etuihin, power pointin alta löytyy hoitajasitoumuslomake, jonka alaikäisellä hoitajalla allekirjoittaa myös huoltaja.

Tuntematon tiedostomuotohoitajat ja nuorisoklubi 2021 (1).pptx (1.6 MB)
Wanhamäen tallin, Wanhan koulun tallin, Taikan ja SuoVaRin hoitaja- ja nuorisoklubikokouksessa 30.1.2021 sovitut asiat. Hoitaja- ja nuorisoklubitoiminnan esittely
PDF-tiedostoWanhamäentallihoitajasopimus.pdf (55 kB)
Nuorisoklubilaisia mäkihyppykokeilussa

Mäkihyppykokeilu 20.2.2021

Mäkihyppy oli tosi kivaa! Ensin hypättiin pikkumäestä ja harjoiteltiin muun muassa laskuasentoa. Sitten halukkaat sai laskea isomman mäen alastulomäkeä. Ohjaaja antoi palautetta, että pitää tulla uudelleen vielä kuluvana talvena, jotta voidaan hypätä vielä isommasta mäestä!

Hilla Haataja Nuorisoklubilainen ja heppahoitaja

HOITAJAKOKOUS 30.1.2021

Hoitajat  ja nuorisoklubi kokoontuivat 2021 ensimmäisen kerran 30.1.2021 Teams/skype palaverissa, samalla tehtiin pelisäännöt hoitaja- ja nuorisoklubitoimintaan sekä suunniteltiin tulevaa kautta. Koronan vuoksi palaveri pidettiin etäyhteydellä. Mikäli haluat mukaan toimintaan ole yhteydessä Celinaan/Alinaan.

Sovittiin, että luvassa mäkihyppyä heti, kun mäet siinä kunnossa, että pystyy. Toni  Hänninen (mäkihyppyjaoksen pj) luvannut ohjata, välineet saa lainaan.

Alina ollut yhteydessä Tuomakseen mahdollisten oheisliikunnan treenien osalta, jotka toteutuisivat mahdollisesti noin joka toinen viikko, ulkotreenit, koska helpompi pitää koronaturvallisena.

Lisäksi mietittiin mahdollista retkeä Wanhan koulun tallille ja erilaisia Teams kokouksia teoriaan.