Valmennukset

VALMENNUKSET:

Liittovalmennukset menevät SRL-ohjeistuksen mukaan.

Muut valmennukset maksetaan suoraan valmentajalle.

Maneesimaksut                                          10€ SuovaRilaiset ja 15€ muut

Hevosen vuokra                                          10/15/20€ Team/SuoVaRi/ muu

Hevosen vuokrat ja maneesimaksut maksetaan joko Hopotin kautta tai käteisellä, seuraa valmennustapahtuman ohjeita.

Ilmottautumiset tapahtuvat Facebookissa valmennusjulkaisun alle tai
 txt- viesti/whatsapp 050-321 4097!

Valmennuksiin SITOVAT ILMOITTAUTUMISET viimeistään 3 vuorokautta ennen valmennuksia. Myöhemmin voi kysyä, onko vielä tilaa. PERUUTUKSET VIIMEISTÄÄN 3 vuorokautta ennen valmennuksia. Myöhemmin tulleet peruutukset laskutetaan normaalisti, mikäli et saa ketään tilallesi.

Valmennuspäivämäärät Wanhamäen tallin ja Wanhamäen tallin ja SuoVaRin Facebook-sivuilta. Valmentajina toimii tällä hetkellä: Ville Vaurio (kouluratsastus), Elmo Jankari (kaikki lajit), Kristiina Purdy (kaikki lajit), Jaana Seppänen (kaikki lajit) sekä Jasmin Sikström (kouluratsastus, liittovalmennus).

Seuraavan toteutuvan valmennuksen ryhmät näkyvät Facebookissa Wanhamäen Talli ja SuoVaRi - ryhmässä ja kysymällä erikseen voidaan lähettää myös ryhmät sähköpostitse.

Valmennuksiin saa osallistua kuka vain, ensisijaisesti Wanhamäen Tallin vakioratsastajat ja valmennusryhmäläiset.