SuoVaRi:n johtokunta 2024

Jaosten johtokuntien puheenjohtajat ja Vasaman puheenjohtaja ja johtokunnan jäsenet valitaan Vasaman vuosikokokouksessa maaliskuun loppuun mennessä vuosittain, tulethan paikalle jos olet käytettävissä! Kaikkiin johtokunnan jäseniin saa ottaa yhteyttä asiassa kuin asiassa!

• SuoVaRin johtokunta kokoontuu säännöllisesti kevät ja syyskauden ajan n. 1x kk
  • SuoVaRin johtokunta tekee kokouksissa vapaamuotoista muistiota ja tarvittaessa virallisen pöytäkirjapyynnön Vasaman johtokunnalle
  • SuoVaRin johtokunnan muistiot saatavilla jäsenille halutessaan kysy sihteeriltä!
  • SuoVaRin johtokunta tekee toiminnalleen yhteiset pelisäännöt vuosittain vuodesta 2020 alkaen, ja ne päivitetään vuosittain johtokunnan järjestäytymiskokouksessa.
  • Tehtäviin opastetaan ja johtokunnan jäsenet saavat halutessaan kouluttautua myös lisää, mikäli kokevat sen tehtävässään tarpeelliseksi.

PAKOLLISET JÄSENET:

Puheenjohtaja, kilpailuvastaava:
Jaana Seppänen
juapuska@gmail.com

Jäsensihteeri, kilpailuluvat:
Milla Heikkinen
milla.heikkinen@gmail.com

Sihteeri, nuorisovastaava, sennutiimi, harraste:
Celina Sjöberg
siivouskomero@gmail.com

Rahastonhoitaja:
Piia Haataja
050-533 1970

Kilpailusponssit/tiedotus:
Linda Immonen
linda.immonen@kodin-fiilis.fi

Some/tiedotus, kisat/toimihenkilöt:
Riikka Venäläinen

Nuorisovastaava, harraste
Johanna Möttönen

Kisatoimihenkilöt ja puffa
Milja Halonen
milja.halonen@hotmail.com
Riikka Tarvainen
Annamaria Huttunen

Lisäksi vapaaehtoiset toimijat johtokunnassa:

Vapaaehtoisia jäseniä johtokuntaan kaivataan vuosittain lisää ja uusia toimijoita tarvitaan aina, otathan yhteyttä johonkin johtokunnan jäseneen jos haluat mukaan remmiin, määrää ei rajoiteta! Tervetuloa!