Kilpailutoiminta

SuoVaRi järjestää säännöllisesti kilpailuja seura-, alue- ja kansallisella tasolla.

Pyrimme järjestämään kuukausittain seuratason kisoja kevät- ja syyskaudella.

Kesäisin pidämme perjantaikisoja 2-3 x kk. Kesällä pidämme myös harjoitus-kenttäkilpailut.

Lisäksi pidämme vuosittain 2-3 alue ja kansallisen tason kilpailuja.

Kisa infot, kutsut, lähtölistat ja tulokset löytyvät SRL:n kilpailupalvelusta eli KiPa2:sta.

Hevostaito kisoja/merkkisuoritustilaisuudet kesän ympäri aina torstaisin, kysy lisää. Lisätiedot HT-kisoihin/merkkisuorituksiin Celina P: 050-550 2566

Seura toivottaa kaikkiin kilpailuihin tervetulleiksi kisaamaan, toimihenkilöiksi, tukijoukoksi tai ihan vaan katsomaan! Kaikkiin kisoihin on katsojille vapaa pääsy ja paikalla toimii aina myös puffetti/kanttiini, isommissa kisoissa saatavilla myös lämmin ruoka.

Isompia rutistuksia vuosien varrelta:

Vuonna 2015 meillä oli valtakunnalliset hevostaitomestaruudet. Hevostaitokilpailuja ja/tai merkkisuoritustilaisuuksia pidämme vuosittain.

Vuonna 2018 pidimme ensimmäisen kerran 3-tason kouluratsastuskilpailut nimellä Suonenjoki Strawberry Challenge, nämä kansalliset kilpailut pidämme vuosittain heinäkuussa.

Vuonna 2020 syyskuussa pidimme Kenttäratsastuksen SM - kilpailut nuorissa ratsastajissa ja senioreissa. Vuonna 2021 pidimme Kenttäratsastuksen SM kilpailut, Suomenhevosten koulumestaruuskilpailut ja Shettis mestaruudet.

Vuonna 2023 pidimme Russ-ponien mestaruudet, kenttäratsastuksen aluemestaruudet, ratsastuskouluoppilaiden alueen mestaruudet: Kenttä-, este- ja kouluratsastuksessa.

ISO KIITOS KAIKILLE KISAAJILLE, TOIMIHENKILÖILLE JA YHTEISTYÖKUMPPANEILLE <3