SuoVaRi Team

SuoVari Team on ratsastusjaoksen ja Vanhamäen Tallin yhteinen "oma edustus tiimi" kilpailuihin tähtääville ja kilpaileville ratsastuksen harrastajille, tiimiin voi hakea opetushevosella tai omalla hevosella. Tiimistä on oma esittely dia-show, voit tilata sen itsellesi sähköisesti osoitteesta wkt.wanhis@gmail.com lisäksi dia-show on päivittymässä tänne nettisivulle.

Tiimiin haetaan aina vuoden lopussa ja teamin jäsenet varmistavat jatkavansa kauden loppuun aina syyskauden alussa.

Avoimet hakemukset seuraavan vuoden tiimeihin vuoden loppuun mennessä:

Jaana Seppänen 050-321 4097

SuoVaRi Team 2021:

Järjestäytyminen 14.2.2021 klo 16.30-17.30 Teams-kokouksella, samalla Teamin pelisäännöt, sekä Teamin edustajat kaudelle 2021. Tiimin Pelisäännöt, edut ja lupalomake tulossa kokouksen pohjalta. Alaikäiset täyttävät lupalomakkeen huoltajan kanssa. Myös edustajat kaudelle 2021 päivitetään nettisivulle.

Sinut on kutsuttu liittymään Microsoft Teams -kokoukseen

Aihe: WANHIS ja SuoVaRi sekä WKT ja TAIKA valmennusryhmät + Team kokous

Liity tietokoneellasi tai mobiilisovelluksella
Liity kokoukseen napsauttamalla tätä

SuoVaRi Teamiläisten edut mm.:

- Saa kerätä rahaa SuoVaRin ja Wanhamäen tallin tapahtumissa, arvat/puffat/yms, tuoton jako ja keräys  sovittava aina johtokunnan kanssa.

- Etusijalla ratsastamaan Wanhamäen tallin valmennusryhmissä

- Hevosvuokrat Wanhamäen tallin opetushevosista -5€

- Etusijalla hevosvalinnoissa kisoihin ja valmennuksiin

- ns. vakiohevonen

- Valmennussuunnitelman omat hevoset ja pienempi suunnitelma opetushevosille

- Liikunta- ja ravintosuunnitelmat sekä kuntotestaukset liittovalmennusten yhteydessä

- Edustusvaatteet/-huovat yms.

- Team-lisä tuissa ja avustuksissa (tarkasta tuet ja avustukset osiosta)

TIIMIHENKI

Pelisäännöt:
Tiimiläiset sitoutuvat edustamaan seuraa ja sen aatetta koko kilpailukaudeksi.

Tiimiläiset sitoutuvat edustamaan ratsastuskilpailuissa urheilukilpailuiden hengen mukaisesti sekä parhaalla mahdollisella tavalla.

Tiimiläiseksi pääsy edellyttää säännöllistä asiakkuutta Vanhamäen Talliin, väh. 2 ratsastustuntia viikoittain ja mahdollisuuksien mukaan osallistumista valmennuksiin.

Tiimiläiset sitoutuvat auttamaan valmennuksissa sekä niiden järjestelyissä ja organisaatiossa omien mahdollisuuksien ja kykyjen mukaan, varsinkin jos osallistuu ko. valmennukseen itse. Myös kilpailuissa kilpailevat sitoutuvat olemaan mukana kilpailuorganisaatiossa.

Tiimiläiset kantavat jokainen omalta osaltaan vastuuta hyvästä tiimityöstä ja yhteishengestä tallilla, kilpailuissa ja valmennuksissa.

Tiimiläinen on kaikissa tilanteissa oma-aloitteinen.

Tiimiläinen auttaa kaikkia ja on esimerkillinen.

Tiimiläinen ratsastaa säännöllisesti ja sitoutuu noudattamaan hyviä hevosmiestaitoja ja jakamaan tietämystään muille vähemmän kokemusta omaaville.

Tiimiläiset pyrkivät rehellisyyteen, opettelevat myöntämään omat tarpeet ja sanomaan ei, pyrkivät puhumaan asioista kannustaen eikä arvostelun kautta.

Tiimi kilpailee aina siistissä/kilpailuasussa ja edustaa seuraa parhaalla mahdollisella tavalla.

Tiimi sitoutuu sääntötuntemukseen sekä huolehtimaan omista kilpailuihin liittyvistä asioista ajoissa

Edustus menneiltä vuosilta:

SuUOVARI TEAM 2019:

JUNNUT: Oona Pihtola, Karita Halonen, Senni Ikäläinen, Kerttu Kivimäki, Helmi Haataja, Hilla Haataja, Aino Vauhkonen, Ronja Tams

NUORET/SENNUT: Emma Julkunen, Milja Halonen, Taija Härkönen

SUOVARI TEAM 2018
JUNNUT:
Oona Pihtola, Karita Halonen, Senni Ikäläinen, Kerttu Kivimäki

NUORET/SENNUT: Emma Julkunen, Heini Korhonen

SUOVARI TEAM 2017:

JUNNUT: Oona Pihtola, Karita Halonen, Anna-Maija Pulkkinen, Senni Jääskeläinen

NUORET: Iina Hämäläinen, Emma Julkunen, Viivi Hänninen, Mette Rimpiläinen, Emma Koponen, Maija Kuivalainen, Anni Sedergren