Suonenjoki 23.05.

Jokerit Anton Vihavainen ja Onni Piironen veryttelemässä, ulkovuoron aikana.
Ulkovuorossa tarkkana Toivo Snäkin ja Eemeli Taavitsainen.
Lyöntivuorossa Eemeli Markkanen, kaarella peliä seuraamassa Anton Vihanen ja Onni Piironen.
Tiimi palaveri ennen pelin alkua.
Kiilassa pelin jälkeen.

E-poikien pelisarjan turnauspäivä Suonenjoen keskuskentällä oli oikein onnistunut ja turnausjärjestelyt saivat kehuja myös vierailevilta joukkueilta.

Päivä alkoi kahdella vierailevien joukkueiden välisellä ottelulla, joissa Joensuun Mailan E-11 ja E-10 joukkueet ottivat voitot Jyväskylän Kirin joukkueesta.

Suonenjoen Vasama aloitti päivän pelaamalla Joensuun Mailan E-11 joukkuetta vastaan. Vasaman joukkue onnistui ottelussa hienosti. Lapset löivät hyviä lyöntejä ympäri kenttää ja räpylän kanssa tuli myös paljon onnistumisia. JoMa - 11 joukkueen hyvät lyönnit päätyivät usein kotijoukkueen räpylään.

Ottelu päättyi lopulta 19-8 Suonenjoen Vasaman voittoon.

Seuraavassa ottelussa Vasama kohtasi Joensuun Mailan E-10 joukkueen.

Se joukkue olikin tähän mennessä kovin joukkue, jota vastaan olemme tänä kautena pelanneet.

JoMa E-10 joukkue löi heti ensimmäisessä sisävuorossa laajalla rintamalla kovia ja tarkkoja lyöntejä ja se johtikin ensimmäisen lyöntivuoron jälkeen jo 0-14. Siinä vaiheessa saattoi joku epäillä, että Vasaman lasten päät painuvat, mutta toisin kävi. Vasama pelasi ehkä yhden kauden parhaimmista peleistä. Ottelu jatkui varsinaisena lyöntipeli-ilotulituksena puolin ja toisin ja päättyi JoMa E-10 joukkueen voittoon 12-20.

Suonenjoen Vasaman joukkueessa pelasivat tänään seuraavat pelaajat:

Onni Piiroinen
Selma Vasiljev
Hilma Heiskanen
Anton Vihavainen
Eemeli Taavitsainen
Veikka Vasiljev
Veera Vepsäläinen
Eemeli Markkanen
Toivo Snäkin
Aaro Markkanen
Tomi Iivanainen
Jesse Markkanen
Otto Simonen

"Lapset ovat kyllä kehittyneet kovasti ihan viime viikkoina ja oli hienoa nähdä taas tänään kuinka lapset tekevät parhaansa kentällä.
Ensi viikolla treenamme hyvällä sykkeellä etenkin ulkopeliä. Sunnuntaina pääsemmekin taas pelaamaan, kun lähdemme Jyväskylään turnaukseen" iloitsi Vasaman valmennusryhmästä Sauli Taavitsainen päivän otteluiden jälkeen.

Kiitokset päivästä Jyväskylän Kirille ja Joensuun Mailan joukkueille. Erityiskiitokset kaikille talkoolaisille ja tietenkin runsaslukuiselle kotiyleisölle ?

-Valmennus