Kuopio 15.06.

Peli päivä - Hyvä päivä!

Keskiviikkona pelattiin Kuopiossa Neulamäen kentällä E-pelisarjan peli,  Pupe versus SuoVa.

SuoVan joukkueessa pelasivat Onni, Selma, Anton, Eemeli. M., Aino, Jesse, Hilma, Toivo, Eemeli.T. Veera ja Veikka. Huippujengi siis!

Peli alkoi Suovalta hieman vaisusti. Ilmeisesti jännitystä oli ilmassa ja pelitempo oli hetkellisesti hukassa. Pupelaiset saivat ensimmäisessä lyöntivuorossa 5 juoksua, Suova puolestaan vain yhden. Toisesta lyöntivuorosta alkaen peli-ilme kuitenkin selvästi piristyi ja parani. Onnistumisia saatiin runsain joukoin niin sisä- kuin ulkopelissäkin. Hieno juttu! Fanit olivat liekeissä!

Kolmannen lyöntivuoron loistavista onnistumisista mainittakoon Hilman ja Eemeli T.;n kunnarit. Suova siirtyi kolmannen vuoroparin jälkeen 11-10 johtoon.

Neljäs vuoropari oli tiukkaa ja tasaista ulkopeli vääntöä. Pupelaiset veivät tällä kertaa voiton niukasti 14-13.

SuoValaisista Hilma sai onnistuja -palkinnon ja Toivo tsemppari -palkinnon. Lämpimät onnittelut heille! Kaikki SuoValaiset pelasivat tänään hienoa peliä alkujännityksen hälvettyä. Jes! On ollut huikeaa seurata kunkin lapsen kehityskaarta ja porukan upeaa yhteishenkeä. Tästä on erittäin hyvä jatkaa kohti seuraavia pelejä.

Hieno joukkue!

-Minna