Kuopio 04.07.

On sitä keretty vieraissakin käydä, joten sitäkin voidaan fiilistellä.

Maanantaina 4.7.E-ikäisten pelisarjan joukkue pelasi Puijon Pesistä vastaan Kuopiossa Neulamäen hiekkatekonurmella.

Ottelu alkoi Vasaman kannalta hienosti ja ensimmäisessä vuoroparissa joukkue onnistui laajalla rintamalla.

Puijon Pesis on hyvä joukkue ja se paransi peliä loppua kohden. Vasama ei pystynyt tällä kertaa vastaamaan Puijon rynnistykseen.

Peli päättyi lopulta Puijon 19 - 14 kotivoittoon.

Vasaman pelissä oli paljonkin hyviä asioita ja jos yksi mainitaan, niin kaaripeli oli parempaa kuin aiemmissa peleissä.

Suonenjoen Vasaman joukkueessa pelasivat seuraavat lapset :

Onni Piiroinen joka otti hienoja kiinniottoja kakkosvahtina.

Eemeli Markkanen joka löi päivän hienoimman koukkunäpyn kakkosrajaan.

Anton Vihavainen joka löi taitavia ja monipuolisia vaihtolyöntejä.

Hilma Heiskanen joka pyöritti peliä hienosti lukkarina pelin tempoa säädellen.

Aino Piiroinen joka liikkui upeasti kopparina ja sai tärkeitä palloja kiinni.

Selma Vasiljev joka hoiti isoa tonttia keskipelaajana ja teki siitä useita paloja.

Veikka Vasiljev joka pelasi kesän parhaan pelinsä lyöden hienoja ja taitavia lyöntejä ympäri kenttää.

Eemeli Taavitsainen joka löi taitavasti ja kovaa kunnarin arvoisesti.

Jesse Markkanen joka sai hienoja kiinniottoja kopparina ja liikkui siellä upeasti.

Aaro Markkanen joka juoksi kovaa pesältä toiselle

Veera Vepsäläinen joka eteni kovaa ja kärkkyi hienosti.

E-pelisraja kirmaa hetkeksi kesälaitumille, ja seuraava ottelu pelataan Suonenjoella 29.7.2022