Kuopio 13.08.

SuoVa Miettinen
SuoVa Jansson

Tänään lauantaina 13.8. käytiin pelaamassa JunnuSuperia Kuopiossa kahden joukkueen voimin. Vasama Jansson pelasi pelit Puijon pesisstadionilla ja Vasama Miettinen Neulamäen kentällä.

Janssonin pelinjohtaja Janne Haataja kertoi joukkueensa esityksestä seuraavaa "Pelit meni hyvin! Juoksuja lyötiin armoton määrä molemmissa peleissä ja ulkopeli oli nohevaa. Jokainen pelaaja teki töitä joukkueen eteen sekä sisällä että ulkona, kuten kuuluu. Asenne 10+!"

Miettisen pelinjohtaja Juha Huttunen kertoi omien suojattiensa otteista seuraavasti "Ensimmäisessä pelissä harjoiteltiin enemmän pettymysten käsittelyä ja tsemppaamista vaikeissa paikoissa. Toiseen peliin löytyi juoksuriemua jo reippaammin. Pelaajien osumavarmuus lyödessä on kyllä hurjasti kehittynyt kesän aikana, ei voi kuin ihailla! Pelaajat rohkaistuivat tänään myös syöksymään Neulamäen hiekkatekonurmella! Pesäpallo on haastava peli, se vaatii lajitaitoa, älyä, teräviä reaktioita ja on vahvasti tunnepeli. Nämä meidän 6-10 vuotiaat hallitsevat tämän vaikean pelin jo todella hienosti!"

Janssonissa pelasivat tänään: Elmo, Nooa, Emilia, Emma, Veera, Veikka, Topias ja Lily.

Miettisessä: Toivo, Unto, Jesper, Joona, Sylvi Aune, Jere ja Nella.

G/F- joukkueen kauden päätöspiste häämöttää jo. Ensi viikonloppuna lähdetään kauden viimeiselle pelireissulle Juvalle!