Kausikooste 2023

Kuvassa (vasemmalta oikealle)

Ylärivi: Johanna Vasiljev (valmennus), Tinja Markkanen, Lily Bater, Selma Vasiljev, Emma Taavitsainen, Nella Raatikainen

Alarivi: Elmo Tiitinen, Nooa Nyyssönen, Anton Vihavainen, Veikka Vasiljev, Martti Nissinen, Ella Salpakari, Veera Vepsäläinen ja Timo Vihavainen (valmennus)
Lyönti vuorossa Veera Vepsäläinen, Viuhkassa Timo Vihavainen

E-ikäisten osalta kausi oli erittäin onnistunut.

Pelasimme E-poikien pelisarjassa. Meillä oli yhteensä 14 ottelua ja sijoituimme seitsemän joukkueen sarjassa upeasti neljänneksi ?

Suurinosa lapsistamme harrastaa jotain muutakin lajia (joka on todella hieno asia ?) ja talvella meillä oli  yksi yhteinen lajiharjoitus.

Kun huhtikuussa siirryimme ulos, niin nostimme harjoitusmääriä ja kesällä harjoittelimme kolme kertaa viikossa yhdessä D- joukkueen kanssa.

Meillä oli tavoitteena tälle kaudelle kasvattaa lasten "pesisälyä" ja omaa päätöksentekoa pelin sisällä.

Pelasimmekin paljon harjoituksissa ja annoimme lasten itse pohtia peliä.

Mielestäni onnistuimme tavoitteessamme ja pelimme parani huimasti kesän mittaan.

Lisäksi olen tyytyväinen siihen, että lapset uskalsivat kokeilla uusia juttuja pelissä. Se johtuu siitä, että virheitä ei tarvitse meidän joukkueessa pelätä.

Joukkuehenki on meidän vahvuus ollut aina ja samalla tiellä jatketaan edelleen ?

On pakko kehua myös lasten harjoitusasennetta. Jokainen yrittää parhaansa ja tekee asiat niin hyvin kuin osaa joukkueen eteen ?

E-joukkueessa pelasivat kaudella 2023 seuraavat lapset:

Veera Vepsäläinen
Lily Bater
Tinja Markkanen
Elmo Tiitinen
Nooa Nyyssönen

Martti Nissinen
Emma Taavitsainen
Anton Vihavainen
Selma Vasiljev
Nella Raatikainen
Onni Piiroinen
Veikka Vasiljev
Ella Salpakari
Helka Nissinen

Lisäksi meillä oli vahvistuksina yksittäisissä peleissä F-joukkueesta:

Emilia Taavitsainen
Sylvi Heiskanen
Aune Heiskanen
Topias Haataja

Haluan kiittää tässä myös kaikkia Suonenjoen Vasaman taustoilla toimivia aikuisia. Jokaisella on oma rooli ja jos jotain luvataan hoitaa, niin asiat myös hoidetaan ?

Harjoitukset ovat meillä monipuolisia ja laadukkaita. Kiitos siitä kaikille valmentajillemme eli E- ja D- joukkueet:
Johanna Vasiljev
Sauli Taavitsainen
Jesse Snäkin
Pauli Markkanen

F-joukkue
Juha Huttunen
Janne Haataja ( myös seuran lukkarivalmentaja)

Kiitokset kaikista mahdollisista taustajärjestelyistä:

Saara Markkanen
Tuomo Markkanen
Kirsi Heiskanen
Maria Bater

Kiitos tuomarivastaava Kaisa Tiitinen

Kiitos kirjurivastaava Tanja Vepsäläinen

Kiitos faniryhmän johtaja Minna Laakkonen

ja kiitos vielä kaikista talkoista ja muista asioista taustoilla vanhemmille ja huoltajille. Yhteistyö on toiminut hienosti ?

Nyt pidämme noin kuukauden tauon pesiksestä ja jatkamme loka-marraskuun vaihteessa uutta kautta kohti ???