Jäsenmaksulaskut 2017 on lähetetty tänään

24.1.2017

2017 vuoden jäsenmaksulaskut lähtivät tänään. Yritämme jatkossa kanavoida jäsenmaksuvaroja jaostoille, joten toivoisimmekin, että laskun maksun yhteydessä lisäisitte viestikenttään, minkä eri jaostojen toimintaan osallistutte tai laittaisitte asiasta sähköpostia jäsensihteerille Celina Virtaselle: siivouskomero@gmail.com

Tarkasta jäsenlajisi, tänä vuonna 18-vuotta täyttävät lasketaan vielä junioreiksi. Senioreita ovat kaikki yli 18-vuotiaat. Jos jäsenlaji on väärä, voit silti maksaa jäsenyyden tulleella jäsenmaksulaskulla, laitathan tällöin vain sähköpostia jäsensihteerille.

Ratsastajien jäsenmaksulaskut (Suonenjoen Vasama Riders) ovat tulleet postilla jo noin viikko sitten. Ratsastajien jäsenmaksujen, lisenssien ym. osalta olkaa yhteyksissä ratsastajien jäsensihteeriin Milla Heikkiseen.

Hyvää alkanutta vuotta 2017 !