Tietosuojaseloste

Tämä dokumentti on Suonenjoen Vasama Ry:n EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen tietosuojaseloste. Julkaistu 19.8.2018.

Rekisterinpitäjä

Suonenjoen Vasama Ry, Vanhamäentie 122, 77600 Suonenjoki. Yhdistyksen kotipaikka on Suonenjoki.

Kerättävät henkilötiedot ja tietojen käsittelyn tarkoitus

Suonenjoen Vasama kerää jäsenrekisteriin henkilötietoja jäseniksi liittyvistä henkilöistä. Kerättyjä tietoja ovat nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja syntymävuosi. Syntymävuosi kerätään, jotta tiedetään mahdolliseen kilpaurheiluun osallistumisen oikea ikäluokka sekä oikea jäsenmaksuluokka. Jäsenrekisteri on sähköisessä muodossa, ja siihen on pääsy vain erikseen määrätyillä seuran toimihenkilöillä.

Tietoja voidaan käyttää tiedottamistarkoituksessa, jäsenmaksujen lähettämisessä sekä tapahtumin suunnittelussa. Tietoja käytetään yhdistyksen tarkoituksen toteuttamiseen.

Tietojen luovuttaminen

Tietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle ilman erikseen kysyttävää lupaa, eikä niitä siirretä EU:n ulkopuolelle.

Tietojen tarkastaminen

Mikäli haluat tarkastaa jäsentietosi tai muuttaa niitä, tai pyytää eronneena jäsenenä tietojen poistamista kokonaan, toimita pyyntö yhdistykselle seuraavasti: sähköpostilla suonenjoenvasama@gmail.com tai postitse Suonenjoen Vasama Ry, Vanhamäentie 122, 77600 Suonenjoki.